Potřebujete uspořádat firemní školení či konferenci?
HOTEL GABRETA nabízí možnost uspořádání školení, seminářů, firemních konferencí a dalších akcí.
Pokud máte zájem o uspořádání podobné akce volejte:
+420 606 947 752 paní Věra Peterová.
 
K dispozici je zasedací místnost plně vybavená multimediální technikou a WiFi signálem. K dispozici je též kuchyňka. Tato zasedací místnost se nachází v zrekonstruovaných prostorách sušické radnice a její kapacita je 30 osob u stolu.
Pro větší konference lze využít nově zrekonstruované prostory městského kina. Kapacita kina je 217 osob.
Vzdálenost od hotelu je v obou případech do 150 m.
V případě počtu účastníků převyšujícím naši ubytovací kapacitu, zajistíme ubytování u našich partnerů v blízkosti hotelu GABRETA Rádi Vám připravíme cenovou nabídku podle Vašich představ a požadavků. Samozřejmostí je i program pro volný čas, který ve spolupráci s Vámi a našimi partnery připravíme.